nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Gratis verzending en voor 16:00 uur besteld, is morgen al in huis!

0

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Strategic Brand Management | 9780273737872
Strategic Brand Management | 9780273737872
Reviews | Review toevoegen

Strategic Brand Management 2e provides a comprehensive and up-to-date treatment of the subjects of brands, brand equity, and strategic brand management. Strategic brand management involves the desi...

€ 54,95
Prijs per stuk

 

Aantal: 
Bestellen

| Meer

Strategic Brand Management 2e provides a comprehensive and up-to-date treatment of the subjects of brands, brand equity, and strategic brand management. Strategic brand management involves the design and implementation of marketing programmes and activities to build, measure, and manage brand equity. The book aims to provide managers with concepts and techniques to improve the long-term profitability of their brand strategies. It incorporates current thinking and developments on these topics from both academics and industry participants. It also combines a comprehensive theoretical foundation with numerous practical insights to assist managers in their day-to-day and long-term brand decisions.

Review toevoegen

Deze review wordt niet direct geplaatst omdat deze eerst moet worden goedgekeurd door een beheerder. Wanneer deze review goedgekeurd is zal hij verschijnen op deze pagina.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

ZoekjeBoek.com

Geen reviews gevonden.

Meer reviews
ISBN
: 9780273737872
Auteur
: Kevin Lane Keller Tony Aperia
Kaft
: Paperback
Uitgever
: Pearson Education Limited
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.